Hoe zit het met mijn privacy?
We respecteren uw privacy. Uw gegevens, zoals uw naam en e-mailadres, worden uitsluitend gebruikt om u persoonlijk uit te kunnen nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven we niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het privacy statement.
Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?
Direct nadat u zichzelf heeft ingeschreven, ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar uw eigen profielpagina. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zelf hebt bedacht.
Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Nee, u heeft geen speciale software voor uw computer, tablet of mobiele telefoon nodig. Het enige wat u nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres. Zo kunnen we u per e-mail uitnodigen voor de onderzoeken.
Wat is Crowdtech?
Crowdtech ontwikkelt en levert technologie voor marktonderzoek. Het Crowdtech Research Platform is een all-in-one oplossing voor zowel kwalitatief als kwantitatief online onderzoek. Meer dan 300 organisaties maken gebruik van de technologie van Crowdtech.
Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?
U krijgt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek. Zo krijgt u toegang tot de vragenlijst.
Moet ik een onderzoek meteen invullen?
Nee, u kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat uw het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. Dit is voor elk onderzoek anders. Meestal heeft u zo’n twee weken de tijd.
Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?
De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. We proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. We streven ernaar om de vragenlijsten maximaal 5 tot 10 minuten te laten duren.
Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?
U ontvangt een tot enkele keren per maand een uitnodiging voor een onderzoek. Hoe vaak we u uitnodigen hangt onder andere af van uw profiel. We nodigen u alleen uit voor onderzoeken die op uw profiel zijn afgestemd.
Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?
Nee, deelname is niet verplicht. Als u een keer geen tijd of geen zin heeft om de vragenlijst in te vullen, hoeft u niet mee te doen. U hoeft dan niets te doen.
Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
De resultaten van het onderzoek zullen worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op de mening en wensen van de klant.
De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?
Als de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internetbrowser. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Via de inlogpagina kunt u uw wachtwoord veranderen. Als u op 'Wachtwoord vergeten' klikt en u uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd.
Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?
U kunt uw oude e-mailadres gebruiken om op uw profielpagina te komen. Daar kun u een nieuwe e-mail invoeren.
Ik wil me uitschrijven uit het ZLM Klantenpanel, wat moet ik doen?
U kunt zich altijd uitschrijven na het inloggen. Na uitschrijving ontvangt u geen uitnodigingen voor onderzoeken meer van ons.
Ik heb een andere vraag over het ZLM Klantenpanel. Wat moet ik doen?
Heeft u een vraag, tip of opmerking over het ZLM Klantenpanel, klik dan hier.